Odinstalace Linuxu

Milan Nehasil nehasil na volny.cz
Středa Září 26 20:16:54 CEST 2001

Jsem naprosty zacatecnik. nainstaloval jsem si Linux RH7.0. Nefungovala mi mys a proto jsem se rozhodl Linux preinstalovat. nestastne jsem nechal v pocitaci disk s Windows 98 a Linux se mi si obnovil, ale zmenil mi zrejme nejakym zpusobem Boot sector a i kdyz mam nastaveno bootovani z disku kde mam W98 nabidne mi vzdy pri startu vyber z Linuxu a Windows98. Prekopirovani systemu na disk s W98 nepomohl. Chtel bych Linux provozovat na samostatnem pocitaci, ale kdyz vyndam disk kde je nainstalovan Linux pocitac z disku nenastartuje a vypise jen pocatecni pismena LI a system se kousne.
 Muzete mi prosim poradit jak korektne odinstalovat Linux tak aby mi zustala instalace Windows.
Dekuji
Milan Nehasil
nehasil na volny.cz
P.S. Zkousel jsem se dostat do nejakych news skupin, ale server cz.comp.linux se vubec nehlasi.