Odinstalace Linuxu

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Září 26 20:35:04 CEST 2001

Milan Nehasil wrote:

>Jsem naprosty zacatecnik. nainstaloval jsem si Linux RH7.0. Nefungovala mi mys a proto jsem se rozhodl Linux preinstalovat. nestastne jsem nechal v pocitaci disk s Windows 98 a Linux se mi si obnovil, ale zmenil mi zrejme nejakym zpusobem Boot sector a i kdyz mam nastaveno bootovani z disku kde mam W98 nabidne mi vzdy pri startu vyber z Linuxu a Windows98. Prekopirovani systemu na disk s W98 nepomohl. Chtel bych Linux provozovat na samostatnem pocitaci, ale kdyz vyndam disk kde je nainstalovan Linux pocitac z disku nenastartuje a vypise jen pocatecni pismena LI a system se kousne.
> [...]
Tedy, pokud mate windows na hda (win disk c) a mile LILO je v Master
Boot Recordu tohoto disku, pak bych zkusil toto:
Vezmete naformatovanou disketu a zajdete s k nejblizsimu stroji, kde
jsou stejne windows, jako ty Vase. Tam z teto diskety vyrobte tzv.
windows systemovou disketu (nekde z Control Panelu woken   asy menu System)
Disketu pak preneste do Vaseho stroje, nahodte boot z diskety a zadejte
fdisk c: /mbr
Nyni jste MBR vaseho disku prepsal a je tam jiz onen billuv zavadec,
ktery nahodi windows .
Ten prikaz fdisk c: /mbr si radeji overte na pokusnem stroji, uz jsem to
dlouho nedelal :-)
MV

--
Michal Vymazal