Zvlastna mys

Peter Figuli peposh na peposh.sk
Čtvrtek Září 27 13:11:25 CEST 2001

Dobry den,

vcera som si nainstaloval Mandrake 8.1RC a po uvodnej radosti som narazil na
velmi zvlastny problem. V Netbeans (Java aplikacia) sa mys zacala spravat
velmi zvlastne. Lavy klik zacal sposobovat otvaranie contextoveho menu (ako
by generoval pravy klik v zapati). Pocas prechodu mysi ponad normalne menu sa
jednotlive polozky nevysvetlovali - aj ked reagovali na kliknutie spravne. Po
malom badani som zistil, ze dana 'porucha' sa prestane prejavovat ked mysou
kliknem a dalej pokracujem ako pri drag&drop (teda tlacitko stale drzim
stlacene). Podobne chovanie som zaregistroval aj u ETermu (aj ked neviem
posudit, ci to nie je nahodou jeho vlastnostou, kedze ho normalne nepouzivam).
V inych aplikaciach sa mys chova korektne. Rovnake spravanie som pozoroval
u Gnome, KDE, aj WindowMaker.
Vo verzii 4.0.3 XFree (Mandrake 8.0) som na rovnakom hardveri podobne
problemy nemal. Mam MGA G450 DualHead - mouse je koleckova Typhoon optical-
bezim na ImPS/2 protokole.

Neviete mi poradit, kde zacat hladat problem.

Peter Figuli

P.S: Netbeans som skusal s viacerimi JDK - ziadna zmena