2.0 <-> 2.2

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Září 27 15:20:05 CEST 2001

Zdravim.
Vsimol som si rozdiel medzi kernelmi 2.0 a 2.2 co sa tyka net-devices, ale
nikdy som sa nad tym nezamyslal a bol by som rad, keby mi v tom niekto
spravil jasno.
V jadre 2.0 boli aliasi kernelom vedene ako samostatne device. Cize pekne
robili accounting packetov atd.
Netusi niekto preco v 2.2 to zrusili a medzi devices (/proc/net/dev) uz
najdem iba fyzicke sietovky ? Teraz ked chce clovek accounting, tak musi
robit chainy.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2