xinetd a time

David Olszyński hisaak na mrkvoslav.ascs.muni.cz
Čtvrtek Září 27 19:08:49 CEST 2001

uhlar na fantomas.sk wrote:

> David Olszyński <hisaak na mrkvoslav.ascs.muni.cz> wrote:
> -> service time
> -> {
> [...]
> ->        no_access       = 0.0.0.0
> -> }
>
> -> I presto ovsem rdate <moje_adresa> projde bez problemu.
>
> osobne by som tipoval ze to bude kvoli tomu ze sa pripajate zo svojej
> adresy na svoju adresu a nie z adresy 0.0.0.0

V man xinetd.conf se pise:
0.0.0.0 matches all Internet addresses.

> -> Nevi nekdo proc? Vim, ze muzu pouzit disable = yes a dostanu vlastne
> -> totez, co ocekavam, ale protoze chci pozdeji pouzivat i only_from, tak
> to -> pro me neni resenim.
>
> no_access     = 0.0.0.0/0
>
> -> Vyzkousel jsem totez (myslim to no_access) i u sluzby echo a vse
> -> fungovalo podle ocekavani.
>
> eh? btw veci ako echo,discard a hlavne chargen odporucam zrusit a nikdy
> nikde nepovolit. Nema zmysel ich bezat...

Ja mel jen podezreni, ze to pro sluzby typu INTERNAL funguje jinak (i kdyz
v manu se o tom nepsalo), tak jsem to na echu jen vyzkousel. Samozrejme je
nepouzivam.

Jinak to opravdu vypada, ze tam proste byla chyba. V novejsi verzi se to
chova podle ocekavani.

hisaak