TNT2 Pro a TwinView

Jaroslav Kubata pard na skycomp.cz
Čtvrtek Září 27 22:08:33 CEST 2001

Dne po 24. září 2001 09:16 jste napsal(a):

> 	Jakozto vlastnik GF2 MX 400 jsem se na tuto funkci tesil, mohu s
> politovanim sdelit,ze jsem nebyl uspesny hacker ani ve Windows, a to ani
> s drivery 12.90 (MS certified) ani s TVtoolem apod... - pokud nam nekdo
> poradi, jak to provest, budeme nesmirne zauzlovani...
>
> PS: Ten neuspech neni 100%, pri projeti vsech pasem co televize ma, jsem
> neco co by se opravdu hoodne vzdalene (cernobile a zrnitost 90%)
> podobalo tomu, co zobrazoval monitor (mel jsem 'copy' rezim) dostal
> dokonce na nekolika frekvencich, ovsem alespon zobrazitelny obraz ne...
> [...]

GF2 MX 400 (InnoVision) jsem s TVTool 5.5 (verzi si nejsem jisty) behat
videl, zkousel jsem to presvedcit na XFree4.1.0, ale na televizi bylo sedo, a
monitor se nenechal donutit na vic nez 800x600.
Ve win obcas nektere verze nVidii napr. od PowerColor chodi korektne jen s
ovladaci od vyrobce, s Detonatorem padaji ... urcite zalezi i na vyrobci,
Creative nebo MSI jsou i rychlejsi.

--
Jaroslav Kubata
SkyComp spol. s r.o.