Mutithread FTP client

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Září 28 10:59:10 CEST 2001

Jiri Dobes <dobes na centrum.cz> wrote:
 : Zdravim,

 : Zmlsany lety optickeho pripojeni k paterni siti TEN-155 jsem se dostal k
 : pripojeni "normalnim dratem". Pripojeni je sdilene a potreboval bych
 : "pridat" na FTP.  Pro Win jsem nekde videl klienta, ktery rozdelil
 : stahovani na mnoho procesu a stahoval soucasne vic casti souboru. Je
 : take neco takoveho pro Linux?

lftp, prikaz pget

 : Pouzivam ncftp a vyborne mi vyhovuje. Chtel bych neco co se take podobne
 : ovlada...

lftp je trochu ine, ale mne sa paci viac

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |