Jak zapsat do souboru aliases dlouhe mailove adresy

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Čtvrtek Září 27 20:45:06 CEST 2001

On Thu, Sep 27, 2001 at 03:03:05PM +0200, Radek Paldus wrote:

> aliasing). Nyni ale potrebuji rozdelovat postu z jedne mailove schranky
> pro nekolik uzivatelu. Pokud ale nadefinuji aliases
>
>  adresa:        jmeno1.prijmeni1, jmeno2.prijmeni2, zkrjmeno
>
>  tak to nefunguje, posta uzivatelum s dlouhym nazvem nedojde, uzivateli se
> zkracenym jmenem dojde v poradku, takze aliasing mi funguje. Urcite je

Co používáte za MTA? Co to píše do logů? Vrátí se pošta zpátky?

>                                           Radek Paldus

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Linux hackers are funny people: They count the time in patchlevels."
       -- Martin Josefsson