Rozdeleni souboru

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Pátek Září 28 11:50:00 CEST 2001

 ML> 15min. nic nedelam tak me to odpoji. Stahl jsem si z webu soubor
 ML> o delce cca 6.5MB a pomoci prikazu "cat painium.zip |
 ML> /bin/uuencode painium.zip" jsem se ho snazil stahnou do log
 ML> souboru a
 ML> pozdeji dekodovat. Jenom ze nez cely soubor nactu do logu tak
 ML> dojde k
 ML> odpojeni a soubor je nekompletni. Potrebuji tedy nejak na
 ML> vzdalenem
 ML> systemu soubor rozdelit a prenest po castech. Nevite cim a jak?
 ML> Zkousel jsem take soubor odeslat jako prilohu pomoci "pine", ale
 ML> tam
> [...]

Na tom vzdalenem systemu zadejte:

uuencode pianium.zip pianium.zip | mail -s 'subject' muj na mail.cz

Prvni pianium je nazev souboru, ktery se ma zakodovat, druhe pianium je
jmeno jak se bude jmenovat attach v mailu. Akorat je to lehce
neefektivni, protoze enkodovanim se z tech 6 MB stane treba 10.

Petr

... Nejlepsim pritelem muze je jeho dogma.