putty a cestina

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Pátek Září 28 11:28:46 CEST 2001

 PM> No, podle kontextu ;-). Pravda, strasit a vabit by se rozpoznavalo
 PM> docela tezko...

Nekde na webu je aplikace ktera ohackovava, ale jen pro cestinu. Do
formulare pastnu ASCII a ono mi to vygeneruje hackovanou a carkovanou
verzi. Pochopitelne si to pak jeste musim precist a opravit mista, kde
to neuhadl spravne, ale usetri to dost prace. Bohuzel nevim adresu.
Zkuste prohledavace. Je to myslim neci skolni prace.

Petr

... Kazde zavrene oko nespi a kazde otevrene nevidi.