ako predkonfigurovat KDE 2

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Pátek Září 28 19:53:15 CEST 2001

Dne pá 28. září 2001 11:09 jste napsal(a):

> nejako sa  mi nedari najst informacie ako pripravit KDE tak, aby
> uzivatelia mali k dispozicii iba nejaky desktop, pripadne preddefinovane
> linky, vynaty kontrol panel, predkonfigurovane klavesnice a podobne.
> Proste nejaky template.  Kde mam ist hladat. KDE.org som preliezol ale
> stale nic.

Ja jsem to nahazel do /etc/skel. Kdyz zalozim uzivatele, tak se mu to tam
zkopiruje. Jenom je treba dat pozor na to, aby v konfiguracich nebylo nikde
jmeno uzivatele. Odkazy na domovsky adresar jsem vzdy prepsal
z /home/neco na ~. Zda se, ze to funguje.

                Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky