ldap+ldapsearch

dan na ohnesorg.cz dan na ohnesorg.cz
Sobota Září 29 12:37:32 CEST 2001

On Sat, Sep 29, 2001 at 10:37:16AM +0200, Martin Lacina wrote:

> Tak jsem to zkusil a ldapsearch uz funguje, ale problem je ze mam program
> napsany v PHP a ten nezna prepinac -x. Rad bych rozchodil SASL ale v
> manualovych strankach tam o tom nic moc neni(mozna je to spojeno jeste s
> jinymi autentikacemi) prosim o nasmerovani jak to rozchodit.

Pro hrube vyzkouseni by melo stacit pustit saslpasswd a to by melo vytvorit
/etc/sasldb.

Nicmene mam pocit, ze php sasl nepouziva, takze mozna nechodi kvuli necemu
jinemu.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /