Driver pro modem motorola sm56 pci - jadro 2.4

Libor Striz poutnik-x na x-atlas.cz
Sobota Září 29 15:18:25 CEST 2001

Dobry den,

Zatim "delam v Linuxu" jen teoreticky, maji mi dojit CD Mandrake 8.0
z Linux-cd.cz. Mozna budou proto me otazky trochu naivni:

Motorola uvadi na svych strankach pro interni winmodem SM56 PCI Linux
driver, testovany pro jadro 2.4 ( Redhat 7.1 ). ( Nechce se mi kupovat
novy, hezky, hardwarovy a externi, pokud nebudu muset  :)   )

Modem existuje ve vice verzich. Funguje nekomu pro Speakerphone model ?

Je eventualni pouzitelnost driveru zavisla jen na Linux jadre,
nebo i na konkretni distribuci ?. Mlcky predpokladam, ze distribuce
maji jadra spolecna, lisici se jen verzi.

Jakou verzi jadra ma Madrake 8.0 ( a vyssi ) ?

Da se provest neco jako download upgradu jadra,
kdyby bylo potreba ?

--
Libor the Wanderer poutnik-x na x-atlas.cz
For mail replay: Please remove - and x to get real mail address.