Vektorova kreslitka a Linux (zkusenosti+dotazy)

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Sobota Září 29 14:35:36 CEST 2001

On So, 2001-09-29 at 02:15, Martin Bruchanov wrote:
> Zdravim,
>
> jedina vec ktera mi na Linuxu chybi je poradny vektorovy WYSIWYG editor,
> sice jich existuje nekolik, ale zadny sireny jako svobodny software
> nedosahuje nejake lepsi kvality.

Doporucuji se jeste kouknout na program dia, je sice zamyslen jako
program pro kresleni diagramu, ale mnohdy je to to co clovek chce ve
vektorovem kreslitku udelat. Cesky tisk mi v poslednich verzich diky
gnome-printu fungoval tusim uplne primo, bez dalsich zpracovavani PS.

Pavel