OT: Cestina v subjektu

Libor Striz poutnik-x na x-atlas.cz
Neděle Září 30 03:37:12 CEST 2001

>   To nejsou newsy, ale mailing-list, tzn. ze kdokoli kdo posle prispevek
> at uz ve forme mailu nebo pres newsy, vsem prihlasenym do tohoto mailing
> listu prijde mail obsahujici prispevek. Bezne se uziva linux na linux.cz, ale
> pokud chcete, muzete se prihlasit do linux-ascii na linux.cz, ktery dela naprosto
> to same, ale pred odeslanim mailu provede konverzi do ascii.

Chapu, brana z newsu do maillistu.
Ale ja ctu newsy proto, abych si stahnul jen to, co me zajima.
Celou konferenci bych pres modem tahat nechtel,
zvlast kdyby to melo byt jen kvuli subjektu
nekolika malo zprav - vetsina je OK.

Vzdycky jsem si myslel, ze v maillistech a newsgroups
patri k netetiquette psat bez diakritiky aspon subjekty,
kdyz uz ne telo zpravy.

--
Libor the Wanderer poutnik-x na x-atlas.cz
For mail replay: Please remove - and x to get real mail address.