Velke loady...

Neděle Září 30 13:44:11 CEST 2001

On Sat, 29 Sep 2001 outbound na centrum.cz wrote:

> Zkousel jsem to na nasem serveru - SCSI disk, vylezlo 3.2 MB/sec   :o((( Co
> to muze znamenat ?

Ze je neco spatne. Jadro si nerumi s chipsetem, jsou blbe oladace, chyba
HW. Co kdybyste zkusil vymenit MB (tj. staci prehodit disk a radic do
jneho pocitace). Pokud bude problem v komunikaci jadra s MB, muzete zkusit
jine jadro (napr. radu 2.2.x nebo 2.4.x podle toho, co mate ted) nebo teb
board zahodit.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz