problem 2 radku misto jednoho - oddelovani (\n\r) / (\n)

dan na ohnesorg.cz dan na ohnesorg.cz
Neděle Září 30 13:01:44 CEST 2001

On Sun, Sep 30, 2001 at 10:16:24AM -0100, Miroslav Barták wrote:
> [...]

Tak tedy drtiva vetsina. Protoze jaci pripadaji v uvahu klienti? I) Windows
- z bepecnostnich duvodu je bezpodminecne nutne pouzivat posledni verze
klientu a ti cestinu zvladaji. II) Mac - v konferenci o linuxu jich bude jen
par (jeden) a take maji k dispozici korektni klienty. III) Unix* - pokud
nemaji klienta, ktery by to precetl, mohou si postu lokalne konvertovat do
ascii.

On Sun, Sep 30, 2001 at 10:30:02AM -0100, Miroslav Barták wrote:

> Ja si ji taham pres modem. Tech 150-190 zprav denne je jako nic.

A kdo ma opravdu pomaly modem, tak si muze vybrat, bud pouzije klienta,
ktery cestinu umi a nebo nekolik malo zprav pretrpi.

> Myslím ze je vhodne pouzivat diakritiku, pokud je konference urcena pro
> ceskou republiku. S tim subjektem bych souhlasil bez diakritiky.

Netetiqueta se vyviji. A przneni cestiny se uz prezilo. Potiz je akorat
lidmi jako jsem ja, kteri se tak dlouho ucili psat bez diakritiky, ze jim
ted dela velke potize psat s diakritikou. Zacatecnikum bych dneska uz
rozhodne neradil nicit si prstoklad psanim bez diakritiky.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /