RemoteBoot DHCP/PXE/TFTP

dan na ohnesorg.cz dan na ohnesorg.cz
Neděle Září 30 17:11:19 CEST 2001

On Sun, Sep 30, 2001 at 12:04:37PM +0200, Vladimír Vlach wrote:

> Nevite nekdo nahodou, jaky soubor mu mam podstrcit
> (bpbatch.P/rtl8139.lzrom/linux jadro/dos). Zkousel jsem i jine tftp servery
> s ruznymi kombinacemi souboru, ale situace je vzdy stejna - jen v jednom
> pripade (na jendnom PC) pise, ze nemuze najit port 4011 s proxyDHCP.
> Zkousel jsem nainstalovat a spustit daemona pxe z rpm balicku. Take mi neni
> stale jasne co klient ma stahnout od serveru a nasledne jak udelat, aby
> napr. disk C: byl na linuxovem serveru (at uz pres SMB nebo NFS - to je mi v
> celku jedno).

Ja bych se podival po balicich netboot a etherboot, nalil bych do sitovky
vlastni firmware a bootoval pres nej. Ten etherboot dokonce umoznuje
naklikat na www strance parametry jake ma bios mit a oni ho vyrobi a poslou
(online)

Po precteni dokumentace to chodi napoprve a spolehlive.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /