Jak ukoncit PPP spojeni?

Pavel Machek pavel na suse.cz
Neděle Září 30 20:12:57 CEST 2001

Ahoj!

> taktez to ukoncuji stejne
> taktez mi to zprvu nepripadalo elegantni, na svou otazku (podoubnou) mi bylo
> odpovezeno: "od ceho si myslis, ze ty signaly jsou".

No, vzhledem k tomu ze tech ppp spojeni by mohlo byt vic najednou, rikalo
by se tomu killall dost tezko ktere z nich ma shodit. Takze o *neni*az
tak korektni. Ale delam to taky ;-)
								Pavel
--
Philips Velo 1: 1"x4"x8", 300gram, 60, 12MB, 40bogomips, linux, mutt,
details at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/velo/index.html.