Opet Star Office5.2 a cestina

erikbotta.3web.cz er na bo.cz
Neděle Září 30 18:39:39 CEST 2001

Uz z toho mam fakt nervy nadranc:o(. Stahnul jsem si ze stranek SuSe
ceske fonty. Nainstaloval balicek a nastavil v X86FConfig cestu k nim.
Restartoval X-ka. Pak spustil SO5.2, kliknul na Add Fons, pak na
Initialize paths, ale cesta k temto novym fontum tam neni. Kdyz fonty
importuju, tak se stejne ve Star Writeru neobjevi. Cesta k nim, je ve
spoustecim scriptu "soffice" nastavena spravne! Pouzivam RedHat7.1. Je
to tady nekdo s RH7.1, ktery instaloval SO5.2, ma odzkouseny tisk i
cteni dokumentu z WinWordu? "Navody", ktere jsem zkousel me proste nikam
nedovedly.