VMware + MDK 8.2

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Pondělí Duben 1 08:44:41 CEST 2002

Zdravim!
Nakonfiguroval jsem v cerstve nainstalovanem MDK 8x2( mimochodem velmi
zdarile, zatim jsem nemel nez tento problem) VMware 3.0 jak jako root, tak
jsem se dival i na nastavovani coby uzivatel. Z obou profilu po prvnim
instalovani jel bez potizi- coz se mi stalo poprve...
Rano po spusteni MDK ale pri logovani hlasky o tom, ze neni insmodnuty vmmon,
jako s SuSE se mi vytvoril prazdvy! soubor not_configured v /etc/vmware, jeho
smazani nic nevyresilo, musel jsem kvuli tomuto:

[root na Daktari daktarimandrake]# vmware
Error:
-----------
Could not open /dev/vmmon: No such device.
Please make sure that the kernel module `vmmon' is loaded.
-----------
Press "Enter" to continue...Error:
-----------
[...]

Failed to initialized monitor device.
-----------
Press "Enter" to continue...

Error:
-----------
Failed to initialized monitor device.
-----------
Press "Enter" to continue...

[root na Daktari daktarimandrake]# insmod vmmon
insmod: vmmon: no module by that name found

preinstalovat jako root vmware a jede bez potizi, v nem normalne jedou V-XP:-(
Tak pokud nekdo ma stejne problemy( /etc/X11/XF86config jsem kontroloval),
dejde vedet treba i na soukromy mejl, pripadne nasmerujte na dokumentaci.
Dostupna zatim k cili nevedla.
--
Daktari
MUDr. Vítězslav Podivínský          podivinsky na unet.cz