Linux (NT?) x VPN

rad0van misovic rado na freejane.sk
Pondělí Duben 1 12:16:32 CEST 2002

On Wed, Mar 27, 2002 at 12:47:22PM +0100, Michal Kubecek wrote:

> Osvědčil se mi FreeS/WAN (http://www.freeswan.org).

> No, možná kdyby tady některé dotazy nepadaly s železnou pravidelností
> dvakrát do týdne, třeba bychom z listu nedostávali sto mailů denně. :-)

Tak teraz polozim blbu otazku ja :-) Ma niekto vyskusane FreeS/WAN
spojenie cez mikrovlnne spoje vo volnom pasme? Ide mi o to, ze pri
chybovosti, ktora na tychto linkach je (BA), mi to vobec nechcelo chodit.
Respektive, ked to aj fungovalo, rychlost bola o nicom, pretoze to kazdu
chvilu znovu inicializovalo spojenie.
Alebo je este nejaka ina alternativa, na vytvorenie VPN tunela na
wirelessoch?

				rad0

--

sn0wcrash  --> rad0van misovic

Public key:
     http://pks.pgp.cz:11371/pks/lookup?op=index&search=rado@freejane.sk

     1024D/3079CCFA 2001-03-03 rad0van misovic <rado na freejane.sk>
     Key fingerprint = 0159 7A31 F1E1 DA0F 2D1B  5F20 A9E1 850A 3079 CCFA