Re: Vadne zdroje, ktere sebou berou dalsi HW_.

Zdenek Horak zhorak_konference na seznam.cz
Pondělí Duben 1 17:28:02 CEST 2002

Takze ano, je tomu skutecne tak nuj zdroj je MOREX MXR-250P z 09/2001
je to ten vadny, hledal jsem a na strankach morex (
http://www.morex.cz/morex_rma.htm ) jsem nalezl clanek, kde se pise o
pripadne kompenzaci za vznikle skody primo u firmy - u vyrobce
zdroje. Skody jdou uplatnit na vsechny poskozene komponenty. Ale par
vecem nerozumim - "pro kompenzaci se vyplní jednotlivě názvy a
množství komponent poškozených příslušným , techn. parametry
komponent, požadovaná kompenzace v Kč bez DPH", "po přijetí potvrzení
o uznání škody je možno si tuto slevu okamžitě vyžádat na svém
prodejci při nejbližším nákupu - formou slevy z ceny na zboží", co je
forma skevy z ceny zbozi? A kdyz jií budu psat, ze za vznikle skody
na disku a ztratou dat pozaduji kompenzaci ve vysi xy, coz bude treba
petinasobek ceny disku. (coz bych byl skromny...) Co si o tom myslite
vy? Mam moznost takto uplatnit nahradu skod v me urcene (primerene)
vysi?

Diky za brzke odpovedi.

S pozdravem
Zdenek Horak

> Ano  - je to MOREX. Prestali jsme do nich uplne montovat. V tom zdroji
> je  opacne  jeden kondenzator (staci prepajet). Zdroj se pozna tak, ze
> ma oznaceni MXR-250P, SN: 011,012,013, datum.v. 07-11/2001.
>
> PS: Odeslo nam takhle xx pocitacu ;-(
>
> UPS:  Kdyz  ten  zdroj  otevres,  kabely  das smerem k sobe (vetrak od
> sebe),  tak  jsou  tam  dve chladici telesa. U toho v pravo je po leve
> strane (cca v jedne tretine od vetraku) kondenzator, co ma na desticce
> vedle sebe napis 2C3. Pokud je na desce tak, ze ma bily prouzek smerem
> k tobe, tak je to spatne - musi byt smerem k vetraku...

S Oskarem je nyni seznameni tak rychle a snadne jako odeslani jedne SMS-ky.
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=21010%26url=http://www.oskarmobil.cz/cz/products/seznamka_index.html