rpm --rebuild pro jinou patformu

Michal Ka¹par mkaspar na it-media.cz
Pondělí Duben 1 17:48:14 CEST 2002

On Mon, Apr 01, 2002 at 03:56:59PM +0200, Jiri Mlika wrote:

>      To opravdu neexistuje jednodušší cesta? Moc se mi nechce rozvrtávat
> rpm-ko a editovat spec soubor, protože tomu vůbec nerozumím.
>      No, přinejhorším mi asi nezbude nic jiného.

Myslim, ze to s tim --target by mohlo fungovat. V RH jsou nekde v
/usr/lib/rpm adresare pro jednotlive architektury, kde jsou definovana
prislusna makra. Vetsinou jsou tam zakladni (i386,586,...), ale muzete
si vytvorit i vlastni. Ncetl jsem Vas puvodni prispevek, takze nevim, na
co presne to chcete, ale napr. pro zapnuti optimalizaci pro urcity
procesor by to mohlo stacit.

--
Michal Kašpar