problemy s odesilanim e-mailu pomoci dial-up

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Pondělí Duben 1 19:29:45 CEST 2002

Zdravim,

  tato chyba se mi stávala, když jsem chtěl poštu odesílat např. přes
smtp.volny.cz, ale byl jsem připojen přes Quick. Doporučuji (!) posílat poštu
přes smtp server poskytovatele připojení.

S pozdravy Pavel

,+---[ Dne sobota 30. březen 2002 14:07 Milan Svoboda napsal(a) ]---+'

--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]------------[ iso8859-2 ]-
-> no!future consulting:   http://www.nofuture.cz