wav < 32kHz 2 mp3

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Úterý Duben 2 05:42:13 CEST 2002

dobry den,

hledal jsem programek, ktery by z nahranych wav vytvoril mp3 fily, ale
protoze se jedna vetsinou o lidskou rec, jsou nahravky mono, navic moje
zvukovka neumoznuje samplovat ve frekvenci vyssi nez 22 kHz cimz mi ale
vznika problem, jelikoz neumim najit program, ktery by byl schopen
zpracovat soubory samplovane mene nez 32 kHz ;-(

jde to technicky vubec resit? wavky jsou priliz velke a nejaka komprese
by se hodila...

diky
--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487