Jak nastavit UDMA u disku

Miroslav Látal mlatal na fides.cz
Úterý Duben 2 12:35:43 CEST 2002

On Sun, Mar 31, 2002 at 03:37:53PM +0200, Kroko wrote:

> mam, jednak myslim, ze by to bios nehodit na UDMA 5 a uz mi to na teto
> sestave behalo na UDMA 5 jenze po nove instalaci systemu to jaksi nebeha,
> mel jsem to nejak nastavene v lilo.conf neco jako:
>
> append=IDE=100
>
> nebo tak nejak

> ano je to tak

Mel jsem podobny problem - 80zilovy kabel a UDMA2. Po nahlednuti do zdrojaku
jadra jsem zjistil, ze UDMA vice jak 2 se zapne, kdyz BIOS ohlasi pritomnost
80ziloveho kabelu. Pokud to neudela, jadro vic jak UDMA2 neda. Pokud jste v
teto situaci (jako ja), pak do lilo.conf pridejte

append="ide0=ata66"

a UDMA5 se rozbehne.

--
Mirek Latal - Trade FIDES a.s.