presun na letni cas

Úterý Duben 2 11:51:41 CEST 2002

Ondra Tomecka <otom7630 na lucy.troja.mff.cuni.cz> wrote:

-> nevite nekdo jak zaridit, aby se mi cas prepnul na letni a zustal tam?
-> Nekolik linuxu se mi bez probemu prepnulo a v pohode bezi s letnim casem,
-> ale muj notebook s RH7.2 (jadro 2.4.18ac3) mi tvrdosijne zustava na zimnim
-> case, a kdyz cas presunu rucne (date -s) tak se za chvili zas vrati zpet.
-> Zadnou synchronizaci casu nepouzivam. Dokonce jsem na to chtel vyzrat tak,
-> ze presunu cas o 2 hodiny dopredu a on jak se vrati o hodinu tak to bude
-> konecne spravne, ale ten mizera me prokouknul a vratil cas o dve hodiny a
-> mam zase o hodinu zpatky :(

mate v CMOS cas v UTC alebo v lokalnom case? a mate to rovnako nastavene aj
v pocitaci?
 Christian Science Programming: "Let God Debug It!".