Red Hat

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Úterý Duben 2 13:33:45 CEST 2002

Ja jsem ted o vikendu instaloval RH 7.3 beta a musim uznat, ze KDE3 je
opravdu hezka hracka. Mam to na dost starem pocitaci (Cel 400, 256MB. 6.4GB
disk) a beha to celkem svizne. Takze pokud nekdo chce zacit delat v KDE3,
tak posledni beta verze se bat nemusi, beha to v pohode .....

pozn. jestli to nekdo bude opravdu chtit a nema pristup k rychlemu netu, tak
at mi napise a ja mu to vysmahnu (mam vsech 5CD).....

Pavel Rauš

CPAN.CZ - portal pouze o Perlu