Zapis NTFS - zkusenosti

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Úterý Duben 2 13:38:07 CEST 2002

Jan Houstek wrote:

> Kazdou chvili tady clovek slysi, jak se zapis NTFS nebezpecny, v kernelu
> se v helpu pise nasledujici.
>
> If you say Y here, you will (maybe) be able to write to NTFS file
> systems as well as read from them. The read-write support in NTFS
> is far from being complete and is not well tested. If you say Y
> here, back up your NTFS volume first, since it will probably get
> damaged.
>
> Zajimalo by me, jestli to nekdo nekdy zkousel, a jestli mu to ten disk
> skutecne poskodilo.

Zkousel jsem, filesystem mi to poskodilo, nastesti to NTcka dokazaly uvest do
provozuschopneho stavu. Na to, ze jsem pouze zkousel zapsat soubor a hned
prebootoval do windows to bylo celkem dost brutalni. Od te doby podporu zapisu
do NTFS nedavam a pro jistotu mam v /etc/fstab montovani jen "ro" (kdybych se
nekdy spletl).

Libor Chocholaty