Office

Petr Cahyna caha na i.cz
Úterý Duben 2 13:57:57 CEST 2002

Michal Hajek wrote:

> Co chteji delat ? Co program pro ucetnictvi ? Co komunikace
> se statnimi urady (90% z nich vam bude posilat MS Office) ?
>
> MH

OT: hmm a proc ne? Oficialne schvaleny format pro komunikaci s urady je
pokud vim i 'pdf'. A moje osobni zkusenost to potvrzuje - pote co jsem
je odkazal do patricnych mezi s doc-em a poslal jim odpoved v pdf, tak
jsme zive korespondovali v tomto formatu ...

						caha

--
=====  |**  ___  ____     =============== | V Olsinach 75,Prague 10