Office

Petr Cahyna caha na i.cz
Úterý Duben 2 17:20:40 CEST 2002

Michal Hajek wrote:

> Nerikam, ze ne, rikam, ze se na to musi brat zretel. PDF je
> stejne nepouzitelny format. Odkud mate informaci, ktere formaty
> jsou "oficialne schvalene" ? Hodne, ale fakt hodne by mne prekvapilo,
> kdyby to neco takoveho bylo na svete.

uff, to je uz asi rok, dva stare ... probehlo v nejakem navrhu UVIS nebo
ISVS, kde se to schvalilo a pozehnalo. Pokud si pamatuju, probehlo to i
masmedii. Myslim, ze to bylo v kontextu s poskytovanim informaci ve
verejne sprave - proto taky tento format asi pouzivaji na webech statni
spravy, jinak by tam byl urcite 'doc'... Jeste jsem si tenkrat rikal, ze
jsem zvedavy, co s tim ty urednice budou delat, az jim poslu dokument v
'pdf' a budu vyzadovat odpoved v tomtez formatu. Nevim jak to resi
globalne, ale me na odpoved pouzili FinePrint.
V kazdem pripade to nikdo (alespon v mem pripade) nezpochybnil :-)

						caha

--
=====  |**  ___  ____     =============== | V Olsinach 75,Prague 10