zmenene heslo na roota

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Úterý Duben 2 18:56:04 CEST 2002

Dne út 2. duben 2002 18:45 jste napsal(a):

> Každý, kdo se přihlásil do tohoto listu, byl velmi slušnou formou
> požádán, aby dříve než položí dotaz, zkontroloval (mimo jiné), jestli
> tento dotaz není náhodou zodpovězen ve FAQ. Tato žádost je jednou
> měsíčně opakována, naposledy asi tak před dvěma hodinami. Pokud někoho
> přesto "nenapadne" se do FAQ podívat, je to projev určité bezohlednosti
> vůči lidem, kteří se zde snaží trpělivě odpovídat na dotazy.
>
>                                                        Michal Kubeček

Oba mate pravdu.
Mozne vysvetleni: Ten, kdo je jeste dostatecne pri sobe po nejake chybe,
pripadne komu bezi  komp:-), to jiste rad udela.
Muze se ale stat, ze nekdo je z neceho uplne vedle, pripadne mu ten komp uz
nebezi- pak se nemuze treba ani zde zeptat:-), ale od jineho treba jo, a pak
uz nemusi reagovat zcela pri smyslech....Jestli mi rozumite.
Proc toto vysvetleni: chci videt v dotazech lidi jejich zoufalou snahu se
neco dozvedet, ne snahu "nasrat" dotazovane.....

--
Daktari
Debian Linux