Bezpečnost OpenSSH_2.5.2p2 a Wu-ftpd-2.6.1-16

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Úterý Duben 2 21:14:10 CEST 2002

On Tue, Apr 02, 2002 at 08:33:32PM +0200, Hacx wrote:
> Dobrý den.
> Mám RH 7,1, kernel: 2.4.17
> Chtěl jsem se zeptat jestli můj sshd( OpenSSH_2.5.2p2 ) a ftp(
> Wu-ftpd-2.6.1-16 ) démon je bezpečný?

Podívejte se sám -

http://www.redhat.com/support/errata/rh71-errata.html

> Hacx
>
> PS: Neznáte nějakou českou stránku,která se zabývá výhradně bezpečností
> Linuxu?

Nikoliv. Snad obecnější underground.cz, ale tam v poslední době
dostávají přednost trošku jiná témata.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.        mpetricek na uniscomp.cz