XGUI pro lpq (fwd)

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Středa Duben 3 08:02:26 CEST 2002

ahoj,

(sorry vsem v czdebian@ , ale bohuzel nebyl tam zadny funkcni napad.)

<...>
hledam v debian woody 3.0 (testing) nejakou grafickou nastavbu pro
lpq/lprm/lpc (ne pro sebe ;) ) a nic neumim v debianu najit...pouze
klpq, ktery nebudu instalovat - je navazan na kde knihovny, ktere
tady v systemu nemam a zabralo by to 35Mb, coz je trochu moc ;-( xlpq
neni v debianu zahrnuto? existuje neco jineho grafickeho na spravu
tiskovych uloh?
hledal jsem xlpq na siti a snad bych to i nasel, ale je to vazano na
xforms knihovny a to uz jsem zase v bludnem kruhu v boji s vetrnymi
mlyny...

diky moc

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487