Pomoc pri instalacii ALSA driverov

Milan Kubo technak na yahoo.com
Středa Duben 3 09:33:38 CEST 2002

Ahojte,

Potrebujem pomoc s instalaciou zvukovky ide o integrovanu zvukovku na doske K7S5A docital som sa, ze na tuto kartu by mal zafungovat dirver
z alsa konkretne typ intel8x0. Takze stiahol som a rozbalil co bolo treba a postupoval som presne podla navodu z netacik.sk konkretne:
z alsa-driver... som spustil ./configure  z nasl. parametrami
--with-kernel=/usr/src/linux-2.4.7-10
--with-moddir=/lib/modules/alsa
--with-debug=detect
--with-isapnp=yes
--with-sequencer=yes
--with-oss=yes
--with-card=intel8x0

potom som spustil make to prebehlo OK nasledoval prikaz make install ktory vyrobil nasl. hlasku:

/usr/sbin/depmod -a -F /usr/src/linux-2.4.7-10/System.map 2.4.7-10
depmod: Can't read /usr/src/linux-2.4.7-10/System.map

tak som dal teda vyhladavat subor System.map naslo mi ho v adr. /boot tak som tento subor prekopiroval do adr. kde ho hladal ten skript
tu musim podotknut ze vobec neviem co som urobil :-)))) v kazdom pripade potom make install prebehlo dalej ale na konci vyhlasilo
tieto chyby:

depmod: /lib/modules/2.4.7-10/modules.dep is not an ELF file
depmod: /lib/modules/2.4.7-10/modules.generic_string is not an ELF file
depmod: /lib/modules/2.4.7-10/modules.isapnpmap is not an ELF file
depmod: cannot read ELF header from /lib/modules/2.4.7-10/modules.parportmap
depmod: /lib/modules/2.4.7-10/modules.pcimap is not an ELF file
depmod: /lib/modules/2.4.7-10/modules.usbmap is not an ELF file
depmod: *** Unresolved symbols in /lib/modules/2.4.7-10/kernel/drivers/sound/snd-intel8x0.o
depmod: *** Unresolved symbols in /lib/modules/alsa/snd-intel8x0.o

tu sa mi to uz prestavalo pacit ale optimisticky som pokracoval dalej teda:

do /etc/modules.conf som doplnil

path[alsa]=/lib/modules

###Konfiguracia ALSA
alias char-major-116 snd
alias snd-card-0 snd-card-intel8x0
options snd snd_cards_limit=1

###Konfiguracia emulacie OSS/Free
alias char-major-14 soundcore
alias sound-slot-0 snd-card-0

alias sound-service-0-0 snd-mixer-oss
alias sound-service-0-3 snd-pcm1-oss
alias sound-service-0-12 snd-pcm1-oss

dalej nasledovalo vytvorenie zariadeni ./snddevices to prebehlo v pohode aspon nieco :-((((
dalsi krok depmod -a v podstate vyhodil rovnake chyby ako pri make install
no a posledny krok zo zufalstva modprobe snd-intel8x0 tento vypis chyb len zopakoval

mam nainstaloavny RedHat 7.2

Kedze som totalny zaciatocnik ocenim kazdu radu, pretoze tieto veci mi moc nehovoria a pri studiu dalsich manualovych stranok by som velmi
rad pocuval nejake mp3

dik vsetkym za pomoc ... Milan