announce: navod jak prejit od pine na mutt

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Středa Duben 3 09:42:04 CEST 2002

On Wed, Apr 03, 2002 at 09:33:43AM +0200, Miroslav Petricek wrote:

> To bude kvuli tomu, ze zpravy jsou podepsany pomoci mime/pgp a vas
> klient se s tim nedokaze vyporadat. Upgradujte mailer, treba stylove
> rovnou na Mutta (ktery myslim bezi i pod Windows).

dd,
nechci se outlooku zastavat, ale slysel jsem, ze se da nastavit tak, aby
zobrazoval prvni textovou prilohu primo jako telo zpravy, tak jak rfc
rika. (ja to ted asi ocitoval spatne, princip je ale stejny.)
mutt umi dat podpis jak primo do zpravy on-line, tak i pgp/mime..., ja
pouzivam pgp/mime.

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487