Office

Petr Cahyna caha na i.cz
Středa Duben 3 10:01:16 CEST 2002

David Olszyński wrote:
> [...]
treba Abra - byla na LinuxExpo ... neni to sice cistokrevne na linuxu
(klienti jim zatim jedou pod w4l), ale vypada ze jim to funguje. A v
archivu pokud vim uz diskuze na toto tema byla. Koneckoncu pohledejte
... http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=1891, http://ucto.linux.cz/

> Lide od Suse ta menitka prece pred nejakou dobou prelozili. Predpokladam,
> ze StarOffice v jejich distribuci Linuxu bude cesty hned po instalaci.
> Navic pry neni problem tu cestinu dostat i do puvodne neceskych StarOffice.

souhlas, jede to naprosto v pohode, testovano na winuserech :-)

> O tom se tu parkrat uz mluvilo a nekteri hlasili, ze to jde.
> V archivu najdete podrobnosti.

> Urcite ale najdete i dost silna pozitiva. Minimalne penize a taky
> treba na windows tolik oblibene viry. ;-)
>
> Jinak by me zajimalo, jestli uz tohle nekdo uskutecnil, a muze tak
> prohlasit, ze mu ve firme bezi Linux i na klientskych stanicich, a ze
> s tim pracuji i "obycejni" lide, a ze to tedy je pruchozi reseni.

jo, treba ja jsem nasadil svarovi do firmy (server, firewall, 12 stanic
a notebook) Mandrake, jede na teto sestave od listopadu 2000 a pouziva
pocesteny StarOffice 5.2, nejdrive Netscape, ted Mozillu na postu a
intranetove technologie nad PostgreSQL a Apache na praci. Skoda ze to
tady necte - on ma k pocitacum hooodne daleko :-) , rekl by sam, jestli
by se chtel vratit ... a odvirovavat a vecne rebootovat a znovu psat co
nestacil ulozit pred padem pocitace a solit microsoftu za nove verze a
premyslet kdo tam co zase zkopiroval nelegalniho a ... ;-)

							caha

--
=====  |**  ___  ____     =============== | V Olsinach 75,Prague 10