Squid

Jurecka, Karel karel.jurecka na epcos.com
Středa Duben 3 12:23:11 CEST 2002

Ano to logfile-rotate je ono. Jina squid access.log bali gzipem defaultne
jednou tydne (alespon tak jsem
To mel ja...). U sargu vyhodnocuji každý den (musim pro naseho OI managera)
a vse delam pomoci
Stupidniho bash scriptu (nejsem programator a urcite by to někdo udelal 100x
jednoduseji a rychleji nez ja).
Script spusti sarg, pod odbehnuti sargu mi presune acccess.log na adresar
sdileny sambou, pak presune
Soubory vytvorene sargem a nakopiruje je k access.log. Pak se restartuje
squid a ten si vytvori cisty
Access.log.

Best regards
				KJ.