Vyreseno: RPM: syntaxe BuildPrereq

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Duben 3 12:45:49 CEST 2002

On Út, 2002-04-02 at 16:31, Pavel Kankovsky wrote:

> Takze libgds.so je automaticky generovana dependence -- coz je
> ponekud divne, protoze soname (beznych) sdilenych knihoven by mel
> byt ve forme libknihovna.so.99, kde 99 je cislo verze rozhrani.
> Ale budiz, to by v principu nevadilo. To, co je problem, je, ze zadny
> z nainstalovanych baliku "libgds.so" neposkytuje. A to uz je trochu
> slabsi, protoze find-provides by to melo vygenerovat automaticky.
> Ceterum autem censeo, ze je ten balik, ve kterem je libgds.so, skutecne
> nejak blbe zabaleny a zaslouzi prebalit (slovni hricka vznikla zcela
> spontanne).
Tak jsem to vyresil takovym Kontra-hackem.

Nejprve jsem se pokousel znovu zabalit Firebird, coz se ovsem dela dost
priserne, ani k tomu neexistuje .spec soubor, ten se vytvari za behu
make. Navic musi pred tim probehnout kompilace, ale ta mi nejak na RH
7.2 kolabuje. Predpokladam, ze je to zalezitost gcc kompilatoru, tak
jsem to radeji neresil. Mimochodem nepodarilo se vam to nekomu na RH72
prelozit?
Chtel jsem do hlavicky pridat

Provides: libgdb.so

ale potom jsem si vsim, ze oni tam maji

AutoReqProv: no

proto se ty zavislosti/provides(jak se to preklada?) nevygeneruji
spravne. Tak jsem se poucil ;-) a vrazil jsem to do php-interbase a ono
to jiz jde nainstalovat bez --nodeps

Chvili jsem premyslel, ze bych poslal opravu/upozorneni vyvojarum
Firebirdu, ale nikde jsem neobjevil, kam to vlastne poslat a navic si
rikam, ze tam to "AutoReqProv: no" asi pridali, ze jim neco nefungovalo,
tak to vyresili hrubou silou.

No clovek se porad uci.

Vsem diky za rady

Pavel