Re: NVidia s podporou GLX

Libor Dub Oak.brno na seznam.cz
Středa Duben 3 14:06:24 CEST 2002

Dobrý den,

to by možná mohlo pomoct, protože podle manuálu k ovladači to je:
********
The following driver options are supported by the NVIDIA XFree86
driver:

        Option "NvAGP" "integer"
                Configure AGP support. Integer argument can be one
of:
                0 : disable agp
                1 : use NVIDIA's internal AGP support, if possible
                2 : use AGPGART, if possible
                3 : use any agp support (try AGPGART, then NVIDIA's
AGP)
********

Donutit ho natvrdo inicializovat právě jen AGPéčko by mohlo zamezit
konfliktům s jinými zařízeními. Rozhodně to vyzkouším.

Zdraví
Oak

Mapy Prahy, Brna a Cech najdete na http://www.mapy.cz