Squid

Michal Sobek michal.sobek na hotel-kostelec.cz
Středa Duben 3 14:41:57 CEST 2002

Chvili jsem zapasil s logrotate.conf, ale squid si stale psal do souboru, do
ktereho zacal psat pri startu, po rotaci mu logrotate ten soubor prejmenoval
a on do neho psal dal, tzn. klidne do access.log.5, tak jsem hledal na
strankach squidu a nasel jsem 'squid -k rotate', takze mam v cronu script,
ktery pusti sarg a nasledne squid -k rotate.

Michal Sobek