CBQ,HTB - obecny dotaz

Lumir Unzeitig lumir.unzeitig na gatc.com
Středa Duben 3 14:40:59 CEST 2002

Zdravim,
neni mi jasne, jak realne zajistit uzivateli (nebo skupine uzivatelu)
urcitou cast pasma na routeru s 2 rozhranimi a byl bych opravdu rad, pokud
by mi to nekdo znaly vysvetlil (uz jsem to tady jednou psal, ale asi blbe).

Jak chapu CBQ a HTB, dokazou rozdelit  definovane pasmo na vystupu z
rozhrani (uvazujme download k uzivateli) podle urcitych filtru.
Pokud bude v urcitem case probihat "soucasne" i vystup z druheho rozhrani
(uvazujme upload ven) musi se download i upload podelit o sirku pasma od
poskytovatele.  A v tom pripade
1\nevim, jak se podeli jednotlive tridy uzivatelu uvnitr o toto zuzene pasmo
(u "tc" se definuje konstantni hodnota, zpravidla max. sirka pronajateho
pasma )
2\ subjektum uvnitr nelze neslo garantovat sirku pasma.
Mym cilem je, aby subjekt uvnitr mel k dispozici vzdy definovanou max. sirku
pasma pro oba smery komunikace a tim neomezoval ostatni
stahujici/posilajici.

Lumir Unzeitig