heslo z /etc/shadow

Tomas Lada Lada na bitservis.cz
Středa Duben 3 15:18:09 CEST 2002

                    Lukas Fiala
                    <Lukas.Fiala@        Komu:      "'linux na linux.cz'" <linux na linux.cz>
                    green.cz>            Kopie:
                                         Předmět:        RE: heslo z /etc/shadow
                    03.04.2009
                    14:50
                    Odpovězte
                    prosím
                    uživateli
                    linux

           Dobry den,

a k cemu to potrebujete? Jestli testujete, zda nemaji uzivatele prilis
snadna hesla, tak muze te byt rad, ze nemaji.

To jsem opravdu rad...

Jinak cokoliv muzete udelat
jako root aniz by jste jejich hesla znal.

To sice mate pravdu, ale dostal jste se nekdy do situace, kdy jste dostal
nejaky server
s rootovskym heslem a mel jste zachovat uzivatelske ucty, aniz by jste znal
jejich hesla?
Tak prave k tomu to potrebuji...
Nebo mate lepsi napad jak ty hesla dostat?
T.L.