heslo z /etc/shadow

Tomas Lada Lada na bitservis.cz
Středa Duben 3 15:38:24 CEST 2002

                    Lukas Fiala
                    <Lukas.Fiala@        Komu:      "'linux na linux.cz'" <linux na linux.cz>
                    green.cz>            Kopie:
                                         Předmět:        RE: heslo z /etc/shadow
                    03.04.2009
                    15:08
                    Odpovězte
                    prosím
                    uživateli
                    linux

> To sice mate pravdu, ale dostal jste se nekdy do situace, kdy
> jste dostal
> nejaky server
> s rootovskym heslem a mel jste zachovat uzivatelske ucty,
> aniz by jste znal
> jejich hesla?
> Tak prave k tomu to potrebuji...
> Nebo mate lepsi napad jak ty hesla dostat?
> T.L.

Zkusil jste ty zakodovana hesla proste jenom prekopirovat?

No napadla me moznost zkopirovat v podstate cely /etc/shadow
na jinou masinu ale musel bych menit jeste par veci a nejsem si jisty
jestli by to fungovalo - nemam zkusenost.
Kopirovat jsem je nezkousel, myslite ze to bude fungovat?
Stary system je tusim RH 5.2, stavajici stroj RH7.2.