Re: KDE2 - Konqueror, Konsole - velikost pisma.

Oak Oak.brno na seznam.cz
Středa Duben 3 17:21:37 CEST 2002

Dne 3. duben 2002, <linux na linux.cz> napsal:

>  Upgrade na KDE3. Tlacitka na zvetsovani pisma v toolbaru Konqueroru uz
> funguji (snad) na vsech strankach.

Já si myslím, že ne. Zkoušel jsem totiž i u "trojky" styly,
a v momentě, kdy jsem ve stylu uvedl třeba:
  p {font-size: 12pt}
tak písma nešlo měnit (samozřejmě mě vůbec nenapadlo, že
by v případě zadání třeba '110%' bylo vše vpořádku).

Z tohoto důvodu stránky, které využívají stylů s touto
definicí, prostě nepojedou.

Alespoň se dají ale využít ty styly v Konqueroru, protože
v případě, že používáte nějaké tmavé schéma, pak je defaultní
černý text na bílém pozadí velmi nepříjemný a styly se hodí.

Oak

Mapy Prahy, Brna a Cech najdete na http://www.mapy.cz