zbláznená myš v KDE 2

Lubos Moscovic herrman na host.sk
Středa Duben 3 20:34:12 CEST 2002

Zdravím,
nedávno som si s radosťou nainštaloval na pracovnú stanicu
testovaciu verziu Debiana 3 s KDE2. A stala sa mi takáto
zaujímavosť. Nakonfiguroval som si myšku - mam Geniusa s
kolečkom na PS2. Tak som si nastavil myšku PS/2 na
/dev/psaux a stalo sa mi toto. Zapnem Xsy, KDE nabehne,
myška funguje úplne korektne (a to chcem zdôrazniť, že
chvílu funguje korektne) a potom prestane fungovať. Zasekne
sa. Niekedy sa ešte na chvíľu zobudí, inokedy nie. Kým jej
šibne, tak funguje korektne a vždy to trvá ináč dlho - minuta,
sem - tam dve, rekord mám okolo 3 minút.
Nevedel by niekto, kde je pes zakopaný?
Skúšal som niekoľko obmien ale bez úspechu.

So súdružským pozdravom
Ľuboš "herrman" Moščovič
HOWG