abiword [a maillist otravuje: Vas prispevek do konference linux na linux.cz (fwd)]

Pavel Machek pavel na suse.cz
Středa Duben 3 16:31:58 CEST 2002

Ahoj

> Obavam se, ze tohle je chyba Vase, ze neumite cist dokumentaci. Pokud
> rozbalite tar.gz abiwordu, mel byste tam mit neco jako adresar doc/ a v
> nem souboru .abw kde je to vsechno popsane.
>
> Abiword potrebuje aliasy na fonty, aby Vam v nabidce nezobrazoval
> -adobe-helvetica-blabla-blabla-...atd... ale treba Adobe Helvetica CZ.

No, ono by to po apt-get install proste melo fungovat... A tu docku mi debian
na zadne rozumne misto nenainstaloval. Nevadi, OpenOffice se uz konecne
dotahal.
								Pavel
--
Philips Velo 1: 1"x4"x8", 300gram, 60, 12MB, 40bogomips, linux, mutt,
details at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/velo/index.html.