Recode a "odhackovani"

Slavek Banko slavek.banko na quick.cz
Čtvrtek Duben 4 00:04:30 CEST 2002

Alespoň částečného úspěchu jsem se dopracoval s:

 recode l2..ascii-bs

Jenže výsledek je generován tak, že je vygenerováno "nabodeníčko" a
následně "backspace". Máme však štěstí, že jsme na systému unixového
typu, a tak stačí výsledek prohnat ještě například filtrem:

  sed "s/.$(echo -e "\b")//g"

Uznávám, že to není nijak ideální, ale funkční. Rozhodně lepší by bylo
upravit recode tak, aby to dokázal sám... (na což ale nemám dost času).

Slávek.