zbláznená myš v KDE 2

Tom Hudec Tom na ABBA.cz
Čtvrtek Duben 4 03:06:02 CEST 2002

Miroslav Lednicky wrote:

> Zkuste, jen tak pro kontrolu, zrusit podporu mysky v textovem
> rezimu (gpm).

Já mám obojí povolené. Jak v X tak gpm a vše funguje.
Typ myšky mám nasteven na ImPS/2.
Myš: Genius NetScroll+ (s kolečkem)
Debian 3.0, ale nepoužívám KDE (ale Afterstep).

--
Tom Hudec <Tom(at)ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows, NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people